Thứ Tư, 8 tháng 8, 2018

DANH CÁC VỊ TRÍ CÔNG VIỆC KINH DOANH

Tags


1. Sales Coordinator  (Điều phối viên bán hàng )

Job Purpose:

The Sales Coordinator role is responsible for Sales Support that includes coordination, managing and communication of order to cash process for customers in Vietnam within FIBI businesses as part of shared sales. This position ensure improved and convenient information flow/trouble shooting for customers and sales team leading to better engagement and satisfaction. To create reports based on sales and market data/forecast and share that data to others in the organization.

Mục đích công việc:
Vai trò Điều phối viên bán hàng chịu trách nhiệm hỗ trợ bán hàng bao gồm điều phối, quản lý và truyền thông đặt hàng cho quy trình tiền mặt cho khách hàng tại Việt Nam trong các doanh nghiệp thuộc FIBI như là một phần của doanh thu được chia sẻ. Vị trí này đảm bảo luồng thông tin được cải thiện và thuận tiện / sự cố chụp hình cho khách hàng và đội ngũ bán hàng dẫn đến sự tương tác và hài lòng tốt hơn. Để tạo báo cáo dựa trên dữ liệu bán hàng và dữ liệu thị trường / dự báo và chia sẻ dữ liệu đó với những người khác trong tổ chức.

Key Responsibilities:
  • Commercial support activities - Contract Execution and Reporting 
  • Customer communication, internal follow-ups & Customer Complaints activities 
  • Import law compliance and continuous improvements. 
  • Streamline and facilitate the fast and accurate information flow between customer and the Business from order to cash process. Keep track of sales order fulfillment on time and full by proactive follow up. Organise regular calls with business supply chain/functions team to improve contract execution. 
  • To act as a key local contact for customers to solve their issues. Manage Customer Complaint Management activities through FSQR or business supply chain or commercial. Keep track of customer’s satısfaction. Follow-up on recievables, new customer set-up and registrations. 
  • Follow-up on large R&D samples logistics to enable on time Pre-sales activities take place. To run different reports for local Sales/ Technical teams & Data analysis and other sales support activities. 
  • Follow up laws and procedures, act as a key contact for customs and other legal offices to make sure everything is compliant. Constantly looking for better and effective solutions to increase customer satisfaction. Take part in systems implementations and improvements. Any other duties as assigned to support commercial activities.

Trách nhiệm chính:
  • Hoạt động hỗ trợ thương mại - Thực hiện hợp đồng và báo cáo
  • Giao tiếp khách hàng, theo dõi nội bộ và các hoạt động khiếu nại của khách hàng
  • Tuân thủ luật nhập khẩu và cải tiến liên tục.
  • Hợp lý hóa và tạo thuận lợi cho luồng thông tin nhanh chóng và chính xác giữa khách hàng và doanh nghiệp từ quá trình đặt hàng đến tiền mặt. Theo dõi hoàn thành đơn đặt hàng theo thời gian và đầy đủ bằng cách chủ động theo dõi. Tổ chức các cuộc gọi thường xuyên với nhóm cung ứng / chức năng kinh doanh để cải thiện việc thực hiện hợp đồng.
  • Hoạt động như một liên hệ địa phương quan trọng cho khách hàng để giải quyết vấn đề của họ. Quản lý các hoạt động Quản lý khiếu nại của khách hàng thông qua FSQR hoặc chuỗi cung ứng thương mại hoặc thương mại. Theo dõi satısfaction của khách hàng. Theo dõi các lần thu hồi, thiết lập và đăng ký khách hàng mới.
  • Theo dõi các mẫu R & D lớn về hậu cần để cho phép về thời gian Hoạt động bán hàng trước diễn ra. Để chạy các báo cáo khác nhau cho các nhóm Bán hàng / kỹ thuật địa phương và Phân tích dữ liệu và các hoạt động hỗ trợ bán hàng khác.
  • Theo dõi các luật và thủ tục, hoạt động như một liên hệ quan trọng cho hải quan và các văn phòng pháp lý khác để đảm bảo mọi thứ đều tuân thủ. Thường xuyên tìm kiếm các giải pháp tốt hơn và hiệu quả để tăng sự hài lòng của khách hàng. Tham gia vào việc triển khai và cải tiến hệ thống. Bất kỳ nhiệm vụ nào khác được giao để hỗ trợ các hoạt động thương mại.

Yêu Cầu Công Việc

- Bachelor Degree with Command in English
- Minimum of 3 year experiences in Supply Chain Managemen or sales support in similar Industry.
- Must have Good communication and Analytical skills
- Good Team player, Work under pressure and Some level of Crisis Management skills are must.
- Understands Import procedures and documentation for Vietnam,
- Responsible, Quick learner, Open minded and self-starter are desired strenghts.
- Efficient in Ms Office Applications but knowledge in ERP/business software system is added advantage

 Yêu cầu công việc
- Bằng cử nhân bằng tiếng Anh
- Tối thiểu 3 năm kinh nghiệm trong quản lý chuỗi cung ứng hoặc hỗ trợ bán hàng trong ngành tương tự.
- Phải có kỹ năng giao tiếp và phân tích tốt
- Người chơi giỏi, Làm việc dưới áp lực và một số kỹ năng quản lý khủng hoảng là phải.
- Hiểu thủ tục và tài liệu nhập khẩu cho Việt Nam,
- Chịu trách nhiệm, người học nhanh, cởi mở và tự khởi động là những đam mê mong muốn.
- Hiệu quả trong các ứng dụng văn phòng Ms nhưng kiến ​​thức trong hệ thống phần mềm ERP / doanh nghiệp được thêm vào lợi thế



Sales Representative/ Sales Supervisor
(Đại diện bán hàng / Giám sát viên bán hàng)


Job Purpose:
  • Remain current customers in order to keep relationship to focus on sales volume, GC% and overdue status.
  • Follow order and production schedule to ensure on time in full.
  • Develop new customer in order to enlarge market to increase the sales volume.
  • Work with technical and marketing within cost saving for main colours to satisfy customer.
  • Master in keep account customer develop & management. Focus on volume every month to ensure hit the key objectives.
  • Develop new customers and new products.
  • Control overdue to achieve target.
  • Create close relationship with potential and key customers. Colour matching for customer, CTS process leader.
  • Establish and build strong business relationships with potential customers, partners and organizations; identify and evaluate new business opportunities to extend and develop the company's customer for driving revenue
Mô tả Công việc:
    Duy trì khách hàng hiện tại để giữ mối quan hệ tập trung vào khối lượng bán hàng, GC% và trạng thái quá hạn.Theo thứ tự và tiến độ sản xuất để đảm bảo về thời gian đầy đủ. Phát triển khách hàng mới để mở rộng thị trường nhằm tăng khối lượng bán hàng. Làm việc với kỹ thuật và tiếp thị trong tiết kiệm chi phí cho các màu chính để thỏa mãn khách hàng. Thạc sĩ trong việc giữ tài khoản của khách hàng phát triển và quản lý. Tập trung vào khối lượng mỗi tháng để đảm bảo đạt được các mục tiêu chính. Phát triển khách hàng mới và các sản phẩm mới. Kiểm soát quá hạn để đạt được mục tiêu. Tạo mối quan hệ chặt chẽ với khách hàng tiềm năng và quan trọng. Kết hợp màu cho khách hàng, trưởng nhóm CTS. Thiết lập và xây dựng mối quan hệ kinh doanh mạnh mẽ với khách hàng, đối tác và tổ chức tiềm năng; xác định và đánh giá các cơ hội kinh doanh mới để mở rộng và phát triển khách hàng của công ty để tăng doanh thu
2. Patient Service Representative (Giám sát dịch vụ bệnh nhân)
How You'll Make a Difference:
  • Greets patients and visitors and responds to routine requests for information. Answers telephone, screens calls, and takes messages.
  • Registers patients; obtains demographic and insurance information; verifies insurance coverage, collects co-pays, deductibles, and previous balances; posts payments and updates demographic and insurance information.
  • Schedules patient appointments and coordinates cancellations, reschedules, and additions to schedules. Provides accurate, detailed information regarding test preparations, time patient to arrive, and any other directional information needed by patient.
  • Updates insurance, financial responsibility and other data when changes or additions occur, and communicates to patient as appropriate.
  • Ensures insurance and patient information obtained is complete and accurate, applying acquired knowledge of government and third party payer requirements.
  • Identifies, reports, and resolves problems regarding registration to appropriate individuals and departments.
  • Monitors patient flow to ensure they are cared for in the most efficient and courteous manner. Offers various assistance to patients to include: arranging transportation needs, providing directions, locating wheelchair, etc.
  • Performs visit closure including checking out patients after visit, scheduling follow-up appointments, and providing patients with a visit summary.
  • May file, retrieve, and/or deliver patient information and/or records, and completes required forms/documentation.
Knowledge, Skills & Abilities
Excellent customer service skills.Excellent communication (written and verbal) and interpersonal skills; ability to effectively communicate with a variety of patients, staff and physicians.Intermediate computer skills including experience in using personal computers; including Microsoft Office or similar applications, and electronic mail.Training or experience in keyboarding/data entry with an emphasis on speed and accuracy.Excellent organizational skills.Ability to read and understand verbal and written instructions, and to sort and file information alphabetically and numerically. Ability to work in a fast paced environment with a strong attention to detail and accuracy.


EmoticonEmoticon